м. Львів

Ремонт двигунів Львів

Комплексне обслуговування та ремонт автомобілів
Ремонт двигуна

Ремонт двигуна

Двигун, як і будь-яка частина авто, має свій моторесурс. Шатунні і корінні підшипники , колінчатий вал, клапани, поршневі кільця, циліндри і поршні зношуються в процесі активного використання автомобіля. На зменшення експлуатаційного ресурсу впливає несвоєчасна заміна масла. Кожен виробник вказує свій регламент заміни, але в середньому робити це потрібно кожні 10 000 км пробігу. Несвоєчасна заміна призводить до того, що в маслі накопичуються продукти згорання, воно втрачає свої властивості. Ще однією причиною поломки може стати неякісний мастильний матеріал.

За вловлювання частинок металу, продуктів переробки відповідає фільтр. Якщо він не відповідає вимогам виробника і не виконує свою функцію, тоді всі дрібні частинки металу, залишкові продукти потрапляють в робоче середовище і призводять до передчасного зношування вузла. Негативно впливає на роботу двигуна неправильна експлуатація. Холодний запуск при -25 градусів дорівнює 100 -120 кілометрам пробігу.

Коли потрібен ремонт двигуна

Середній експлуатаційний ресурс двигуна без будь-яких втручань в його конструкцію складає 150 - 200 тисяч км. Після виробки моторесурсу основні елементи потребують ремонту або повної заміни. Сильний стук під час роботи мотору є свідченням зношування кривошипно-шатунного механізму. Підвищений розхід масла, дим з вихлопної труби може свідчити про зношування або поломку клапанних ковпачків.
Є безліч інших симптомів, які вказують, що потрібен ремонт двигуна:
  • відчутне зменшення величини компресії;
  • низький тиск масла та великий розхід;
  • пульсуючий потік пари і газу з вентиляційної системи;
  • зниження швидкості та збільшення часу, потрібно для розгону;
  • нагар на свічках запалювання;
  • перегрів та порушення роботи;
  • сторонні звуки у ДВЗ, глушителі, карбюраторі.
Ремонт двигунів Львів

Вартість ремонта двигуна

Від 7000 грн.
Демонтаж/монтаж ГБЦ
Від 5500 грн.
Ремонт/заміна головки блоку
Від 1800 грн.
Ремонт/заміна колінчатого валу
від 8000 грн.
Заміна кілець двигуна
200 грн.
Регулювання клапанів
Від 100 грн за кл.
Притирка клапанів
від 50 грн за кл.
Зняття та установка шківа колінчатого вала
від 300 грн.
Зняття та установка навісного обладнання
від 300 грн.
Зняття та установка впускного/випускного колектора
від 400 грн.
Зняття та установка помпи системи охолодження двигуна
від 600 грн.
Зняття та установка піддону двигуна

від 600 грн.

Зняття та установка прокладки піддону
від 600 грн.
Зняття та установка термостату
від 300 грн.
Зняття та установка радіатора системи охолодження
від 700 грн.
Зняття та установка радіатора системи кондиціювання
від 700 грн.

Повний ремонт двигуна

Розпочинається зі зняття агрегату з авто. Двигун повністю розбирається. В процесі проводять промивку від нагару, чистку та шліфовку. Промивається блок циліндрів. Розточуються гільзи, міняються вкладиші шатуна, колінчатого валу. Ремонтуються або міняютьсяелементи гідрокомпенсатора. Проводиться заміна:
  • прокладок;
  • сальників;
  • ременю ГРМ;
  • генератора.
Очищаються форсунки, шліфуються поверхні блоку циліндрів. Чистяться масляні канали, притираються, шліфуються з’єднання. В процесі ремонту корпус повністю очищується, шліфується. Найбільше точної роботи проводиться з блоком циліндрів та колінчатим валом. Їх розточують таким чином, щоб потім було легко зробити зборку. Після шліфовки колінчатого валу підбираються вкладиші. Проводиться балансування в три етапи. Спочатку самостійно, потім зі шківом. Третє балансування проводиться в зборі з валом, зчепленням, переднім маховиком та шківом.

Капітальний ремонт двигуна
Після заміни зношених елементів мотор збирається, тестується на стенді та встановлюється на автомобіль. Під час ремонту міняються всі елементи, які складно демонтувати на робочому агрегаті. Важливо встановлювати оригінальні деталі. Допускається монтаж аналогів, лише у випадку, якщо вони схвалені виробником і мають відповідні сертифікати якості. Монтувати дешеві підробки заборонено, адже тоді ремонт буде не ефективним, не можна гарантувати справність після завершення всіх робіт.

Ремонт двигуна регламентується виробником автомобіля. В технічній документації можна знайти чіткі рекомендації, щодо заміни елементів мотору. Непланове відновлення потрібне у випадку непередбачуваних поломок, навіть, якщо силовий агрегат ще не повністю відпрацював свій ресурс.
Made on
Tilda