Розпочинається зі зняття агрегату з авто. Двигун повністю розбирається. В процесі проводять промивку від нагару, чистку та шліфовку. Промивається блок циліндрів. Розточуються гільзи, міняються вкладиші шатуна, колінчатого валу. Ремонтуються або міняютьсяелементи гідрокомпенсатора. Проводиться заміна:
- прокладок;
- сальників;
- ременю ГРМ;
- генератора.
Очищаються форсунки, шліфуються поверхні блоку циліндрів. Чистяться масляні канали, притираються, шліфуються з’єднання. В процесі ремонту корпус повністю очищується, шліфується. Найбільше точної роботи проводиться з блоком циліндрів та колінчатим валом. Їх розточують таким чином, щоб потім було легко зробити зборку. Після шліфовки колінчатого валу підбираються вкладиші. Проводиться балансування в три етапи. Спочатку самостійно, потім зі шківом. Третє балансування проводиться в зборі з валом, зчепленням, переднім маховиком та шківом.