- Стук, гул при пересуванні на нерівній дорозі з вибоїнами.
- Збільшення люфту кермового колеса, нестійкість автомобіля, які свідчать про зношування та пошкодження кріплення кермових тяг та рейки.
- Крен на поворотах є результатом помилок в системі стабілізації.
- Збільшення гальмівного шляху та труднощі з гальмування виникають через зношення гальмівних колодок.
- Витікання рідини виникає через пошкодження в магістралі.
Є елементи, які найчастіше призводять до ремонту ходової. Зношується пружина та стабілізатор поперечної стійки. Амортизатори також мають обмежений експлуатаційний ресурс, який сильно зменшується при постійних навантаженнях на підвіску, недостатній кількості масла. З часом стираються гумотехнічні деталі та шарові опори. Деформуються важелі підшипники. Міняється жорсткість пружин.