Заміна шарової опори Львів

Комплексне обслуговування та ремонт автомобілів
м. Львів
Заміна шарової опори

Заміна шарової опори

Сторонні звуки є одним з головних ознак, які свідчать, що потрібна заміна шарової опори Львів. Цей елемент забезпечує з’єднання ступиці колеса з важелем підвіски, функція якого в повороті колеса. Відновлення шарової опори потрібне через зношення елементів конструкції. Експлуатаційний ресурс зменшується через недостатню кількість масла, постійну їзду по дорогах поганої якості. Заміна шарової потрібна, якщо раніше під час ремонту використовувалися неякісні деталі.

Перевірка опори

Глухий стук на нерівній дорозі, великий люфт, ускладнене управління свідчить про пошкодження деталі. Сильний скрип під час повороту та зупинки руху сигналізує про відсутність або недостатню кількість масла. Така несправність потребує негайного реагування. Щоб перевірити справність деталі потрібно використати плоску монтажку, яка вставляється між важелем та сошкою поворотного кулака і спробувати розвести дві деталі. Така маніпуляція дозволить діагностувати люфт. В автосервісі у Львові заміна шарової опори проводиться після огляду та діагностики. Потрібно розхитати машину та притиснути край кришки долонею. Такий простий метод дозволяє точно пересвідчитися в несправності.
Заміна шарової опори

Вартість заміни шарової опори

Заміна сайлентблоков
Від 300 грн.
Заміна шарової опори
Від 300 грн.
Заміна шруса
Від 400 грн.

Як відбувається заміна шарової опори?

Алгоритм, по якому проводиться заміна шарової опори, відрізняється залежно від марки та моделі автомобіля. Для деталі характерні різні варіанти фіксації:
  • прикручена до важеля болтами;
  • запресована;
  • зафіксована на заклепках.
Заміна шарової опори ціна

Найпростіше, якщо опора зафіксована болтами, тоді не доведеться повністю знімати важіль. Палець деталі також фіксується по різному. Він може мати форму конуса або циліндра. В останньому випадку у поворотному кулаці є проріз для фіксації елементом кріплення. Конусний палець шарової опори складніше демонтувати. Для цього використовують спеціальні інструменти для зняття.
Ще один спосіб зняти деталь, завдати кілька різких ударів. Головне, щоб інші частини конструкції не гасили ударної сили.


Демонтаж потрібно проводити по такому алгоритму:

  • зняття степеневої гайки;
  • зривання кріплення важеля;
  • випресування наконечника;
  • зняття супорта;
  • випресування опори з кулака;
  • розвертання кулака та вибивання.

Заміна шарової опори методом вибивання дозволяє уникнути пошкодження пильників і кермового наконечника. Якщо шарова опора запресована у важіль, її можна вибити молотком. Заміна деталі і збирання відбувається простіше, ніж демонтаж.

Заміна шарової опори потрібна через 100-120 тисяч кілометрів пробігу. Експлуатаційний ресурс зменшує несвоєчасне технічне обслуговування. Потрібно слідкувати за змащенням пильників. Перевіряти стан деталі кожні 15 000 км пробігу, тоді заміна може не знадобитися. Для заміни потрібно вибирати оригінальні деталі або сертифіковані аналоги. На нові запчастини в сервісі надають гарантійний талон. Самостійна заміна шарової небажана. Якщо неправильно розрахувати силу, то можна сильно пошкодити конструкцію. Потрібно звертатися в сервіс у Львові при перших ознаках несправності.
Made on
Tilda