Демонтаж потрібно проводити по такому алгоритму:
- зняття степеневої гайки;
- зривання кріплення важеля;
- випресування наконечника;
- зняття супорта;
- випресування опори з кулака;
- розвертання кулака та вибивання.
Заміна шарової опори методом вибивання дозволяє уникнути пошкодження пильників і кермового наконечника. Якщо шарова опора запресована у важіль, її можна вибити молотком. Заміна деталі і збирання відбувається простіше, ніж демонтаж.
Заміна шарової опори потрібна через 100-120 тисяч кілометрів пробігу. Експлуатаційний ресурс зменшує несвоєчасне технічне обслуговування. Потрібно слідкувати за змащенням пильників. Перевіряти стан деталі кожні 15 000 км пробігу, тоді заміна може не знадобитися. Для заміни потрібно вибирати оригінальні деталі або сертифіковані аналоги. На нові запчастини в сервісі надають гарантійний талон. Самостійна заміна шарової небажана. Якщо неправильно розрахувати силу, то можна сильно пошкодити конструкцію. Потрібно звертатися в сервіс у Львові при перших ознаках несправності.