Заміна пильовика шруса Львів

Комплексне обслуговування та ремонт автомобілів
м. Львів
Заміна пильовика шруса

Заміна пильовика шруса

Через дію води, бруду, перепадів температур потрібна заміна пильовика шруса. Він захищає внутрішні елементи від негативної дії зовнішніх факторів. Міняти пильовик потрібно, як тільки виявлені навіть найменші ознаки несправності. Деталь захищає шарнір, на який діє сила обертального моменту під час роботи коробки, кремове управління під час поворотів. Ресурс роботи шруса зменшується на неякісному дорожньому полотні. Всередині деталі постійно труться. Коли на них потрапляє бруд, вони виробляються швидше, з’являється характерний стук, хруст. Сторонні звуки виникають, коли авто набирає швидкість або долає перешкоди. Якщо звук чути навіть при їзді на рівній дорозі, значить заміна пильника внутрішнього шруса потрібна негайно. Ремонтувати деталь не варто, адже пошкоджена гума вже не буде виконувати свою функцію. Заміна захисту шруса елементу - єдиний правильний вихід.

Перевірка та заміна пильовика шруса

Діагностика елементу відбувається на домкраті. Автомобіль встановлюють рівно. Одне колесо вивішують та встановлюють захист від відкочування. Перевіряють стан пильовика. Гума ціла, немає слідів масла - шрус не пошкоджений. Гума пильовика порвана - потрібно продовжити перевірку:

  • включити стоянкове гальмо;
  • завести двигун;
  • витиснути першу передачу і ввімкнути першу швидкість;
  • повільно відпустити муфту, другою ногою натиснути на гальмо, щоб пішло навантаження на шарнір.
Заміна пильовика шруса
Якщо під час цієї маніпуляції буде чути стук, значить потрібна не тільки заміна пильовика шруса, але й самого шруса. Для проведення якісного ремонту важливо правильно підібрати деталь. Вона може бути виготовлена не тільки з гуми, але й з силікону або поліуретану. Пильовик має конусну форму, фіксується хомутами. При виборі потрібно враховувати, що деталь має щільно прилягати до шарніра. Гума пильовика має бути пружною, еластичною, зберігати властивості під дією зовнішніх факторів. Витримувати не тільки механічну дію, але й високі, низькі температури. Не обов’язково використовувати оригінал для заміни пильника внутрішнього шруса. Допускається встановлення аналогів, котрі мають відповідні характеристики. У сервісі завжди знають, які саме запчастини найкраще показали себе на практиці, допоможуть вибрати деталі для заміни.

Вартість заміни пильовика шруса

Діагностика ходової частини
300 грн.
Замовити послугу
Заміна пильовика шруса
400 грн.
Замовити послугу

Алгоритм заміни пильовика шруса

  • Вмикають ручне гальмо, першу передачу.
  • Підіймають домкратом переднє колесо.
  • Демонтують гайки, знімають колесо.
  • Від’єднують гальмівний супорт від диска.
  • Демонтують диск, ступицю, шарову опору.
  • Забирають хомути кожуха.
  • Витягують пильник зі стакана, стопорне кільце, обойму кульок.
  • Кульки чистять, миють від старого мастила.
  • Змащують новим маслом.
  • Вдягають новий хомут та затягують хомути.
  • Далі відбувається монтаж усіх елементів у зворотному порядку.
Заміна пильника внутрішнього шруса
Заміна пильовика шруса потрібна негайно навіть під час руху автомобіля. Тому найперше варто з’їхати, зупинитися. Якщо не відреагувати на сильний стук, тоді може виникнути складніша несправність, усунення якої коштуватиме дорожче, ніж заміна. Мінімально усунути можливі наслідки можна підручними засобами. Зафіксувати автомобіль, використати упори, які перешкоджають скочування. Вивісити колесо, прибрати залишки масла, пістолетом влити у вузол нове масло. Зафіксувати його целофановим пакетом або скотчем. Така маніпуляція дозволить проїхати до 2000 км, але не звільняє від необхідності провести повноцінний ремонт. Заміна пильовика шруса у Львові має бути проведена якнайшвидше. Краще поїхати у найближчий сервіс, оперативно усунути несправність, вже тоді продовжувати рух.
Made on
Tilda