м. Львів

Ремонт рульової рейки Львів

Комплексне обслуговування та ремонт автомобілів
Ремонт рульової рейки

Ремонт рульової рейки

Рульова рейка з’єднує руль з колесами. Під час руху керма валовий механізм передає зусилля на шестерню, яка крутить зубчастий вал і рухає кермовими тягами для забезпечення руху коліс. Механічні механізми рухають колесами з допомогою сили, яку застосовує водій. Інший тип - моделі з гідропідсилювачем, який працює від мотора і рухає колесами з допомогою масла. Механізми з електропідсилювачем працюють за рахунок електромотору.

Признаки поломки рульової рейки

  • Стук на нерівній дорозі, який зникає при пересуванні по рівній трасі.
  • Вібрації на рулі під час роботи авто.
  • Тугість під час різкого повороту керма.
  • Самостійний поворот керма без участі водія.
  • Занадто легке повертання, поява люфту.
  • Кермо не повертається або слабо повертається у вихідне положення.
  • Невідповідність повороту керма куту повороту колеса.
Реставрація рульової рейки
Причинами поломки системи стає корозія, яка виникає через негерметичність пильників. Вони виготовлені з резини, прикривають рухомі частини механізму. В моделях з гідропідсилювачем зношується картер розподілювача. В процесі експлуатації відбувається природнє зношування зубців шестерень. Гідронасоси потребують періодичної заміни сальників, резинок. Часто виникає підтікання масла в гідропідсилювачі. Ця несправність в результаті призводить до стуку. Ремонт рульової рейки проводиться, якщо виявлений люфт. Ця несправність проявляється, коли ви рухаєте кермом, але кут не співпадає з реальною дією на колеса, вони не повертаються так як потрібно. Вал, рейка можуть деформуватися через наїзд на вибоїну. В результаті пошкоджується весь механізм.

Вартість ремонту рульової рейки

Реставрація механічної кермової рейки
1500 грн.
Зняття та установка насоса гідропідсилювача
500 грн.
Зняття та установка наконечника рульової тяги
300 грн.
Заміна робочої рідині гідропідсилювача керма
200 грн.
ЗНЯТТЯ ТА УСТАНОВКА МАЯТНИКОВОГО ВАЖЕЛя
300 грн.
Реставрація гідравлічної кермової рейки
3000 грн.
Зняття та установка сошки рульового механізму
400 грн.
Зняття та установка пильника рульового механізму
300 грн.
Від 1200 грн.

Як відбувається ремонт рульової рейки?

  1. Демонтаж механізму з автомобіля.
  2. Розбирання системи.
  3. Оцінка стану елементів.
  4. Встановлення нових сальників, валу, підшипників, втулок.
  5. Монтаж ущільнювачів.
  6. Шліфування поверхонь.
  7. Збір системи.
  8. Перевірка на стенді.
  9. Монтаж на автомобіль.
  10. Заміни робочої речовини в гідропідсилювачі.
  11. Перевірка роботи гідравлічної системи.
  12. Регулювання сходження-розвалу коліс.
Ремонт рульових рейок Львів
В середньому на виконання усіх етапів потрібно 1,5 дня. Щоб забезпечити тривале функціонування агрегату важливий контроль стану захисних пильників. Вчасна заміна елементів дозволяє уникнути серйозного ремонту або встановлення нового вузла. Всі елементи, які знаходяться під пильником чистяться. Підтікання масла ліквідовується встановленням нових шлангів та ущільнюючих деталей. Якщо розбита хрестовина кермового валу, то встановлюється нова. В процесі експлуатації може пошкодитися ремінь шківу гідравлічного насосу, який підтягують. При несильному зношенні шестерень, люф можна усунути підтягуванням гвинтів.

Для забезпечення тривалої експлуатації механізму після ремонту рульової рейки дотримуватися простих правил. Не тримати кермове колесо в крайньому положенні більше 5-6 секунд. Взимку після прогрівання авто не різко перевертати кермове колесо, починати рух поступово, щоб температура в гідро підсилювачі збільшувалася поступово.
Made on
Tilda