Причинами поломки системи стає корозія, яка виникає через негерметичність пильників. Вони виготовлені з резини, прикривають рухомі частини механізму. В моделях з гідропідсилювачем зношується картер розподілювача. В процесі експлуатації відбувається природнє зношування зубців шестерень. Гідронасоси потребують періодичної заміни сальників, резинок. Часто виникає підтікання масла в гідропідсилювачі. Ця несправність в результаті призводить до стуку. Ремонт рульової рейки проводиться, якщо виявлений люфт. Ця несправність проявляється, коли ви рухаєте кермом, але кут не співпадає з реальною дією на колеса, вони не повертаються так як потрібно. Вал, рейка можуть деформуватися через наїзд на вибоїну. В результаті пошкоджується весь механізм.